مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در روز 19 ماه آوریل سال 2012 با 175 فروشگاه، رستوران و زمین بازی همگی به مساحت 43600 مترمربع شروع به فعالیت کرده است. ترامپ تاورز استانبول شامل 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری/تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از 200 واحد مسکونی وجود دارد. این مجموعه در خیابان سیسلی احداث شده است و همانطور که از نام آن پیداست متعلق به میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ می باشد.در تور استانبول در ترامپ تاورز استانبول برخلاف جاهای دیگر با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان در تور استانبول اردیبهشت 95  علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه تشویق می شوند. 
برای اولین بار، صفحه نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان در مرکز تجاری ترامپ تاورز استانبول طراحی شده است که گنجایش 600 کودک را دارد و زمینی به مساحت 3300 متر مربع فقط به ورزش تناسب اندام برای گردشگران تور استانبول خرداد 95  اختصاص داده شده است.

 

 

 

مرکز خرید توریم استانبول واقع در منطقه اسن پورت استانبول در سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در پاییز ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت ، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد.این مرکز خرید دارای بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه است که با سرمایه گذاری بالغ بر۲۰ میلیون یورو  ساخته شده است.  این مرکز خرید دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاع ۲۷ متر است .

در تور استانبول بهار 95 حتما از اینجا خرید کنید.

در مرکزخرید توریم استانبول ، در تمام فصول سال ، اسنو پارک یا پارک برفی با تمام امکانات برای ورزشهای زمستانی از جمله اسکی ، صعود به کوه (داغ دیرمانیشی) ،۳ سکوی پرتاب به ارتفاع ۷۰ متر (اسنوپارک پارکورو) و مرکز آموزش اسکی و مرکز بازیهای برفی وجود دارد . این مرکز خرید بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در هر ماه در تور استانبول تعطیلات بهار 95 دارد و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. مرکز خرید توریم همچنین دارای پارکینگ ، اینترنت بی سیم ، اتاق پزشکی ، آمبولانس ، اتاق کودک  و فضای باز برای فعالیت های فرهنگی و هنری و سرگرمی می باشد.

 

 





:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: